שיפור נשימה אחרי גמילה מעישון

נשימה בריאה® בשיטת בוּטֵייקוֹ –
לשיפור נשימה לאחר גמילה מעישון

הפסקת לעשן? כל הכבוד!
כעת, נותר לך לשנות את דפוס הנשימה הישן והמעיק של "מעשן לשעבר".
נשימת מעשנים או מעשנים לשעבר, אינה דומה לנשימתם של מי שלא עישנו בחייהם. עישון מרגיל את הגוף לדפוס נשימה שגוי מכיוון שנפחי האוויר שמעשנים ומעשנים לשעבר מכניסים לריאות גדולים מאוד ואינם בפרופורציה למה שגוף זקוק באופן טבעי. כך מתקבע דפוס של "נשימת יתר" שעשוי לסכן את את הבריאות.

תגובת הגוף לדפוסי נשימה של מעשנים ומעשנים לשעבר
הפתרונות של הגוף הם מנגנוני תגובה גנטיים שבאים לידי ביטוי בסימפטומים בריאותיים שונים. המוכרים ביותר הם קשיי נשימה, אף סתום , שיעול, נחירות , דום נשימה בשינה ועוד. ישנה גם מחלת מעשנים פחות ידועה – נפחת (אמפזמה) אשר כשמה כן היא – בועיות הריאה מנופחות יתר על המידה, נפגמות ונוצר הרס בריאות. מסתבר שחלק מן המעשנים לשעבר חולים גם הם באמפזמה, למרות שהפסיקו לעשן שנים לפני שהמחלה מופיעה. לאמפזמה אין מרפא – חולי אמפזמה קשים נזקקים לבלוני חמצן יום יום. חלקם אף עוברים ניתוח כריתה של חלק מהריאות.

הפיתרון המניעתי: משנים את דפוס הנשימה בעזרת שיטת בוּטֵייקוֹ
למי שהפסיק לעשן חשוב ומומלץ ללמוד לשנות את דפוס הנשימה במטרה להיפטר מההרגל הנשימתי השגוי ולתרגל דפוסי נשימה נכונים עד שיושג הרגל נכון ויציב.

ואיך עושים זאת?

לומדים נשימה בריאה® בשיטת בוּטֵייקוֹ>> בסדנה של 5 מפגשים, מתוודעים המשתתפים לנשימה, לומדים מהו הדפוס הנכון, רוכשים את שיגרת התרגול היומית הנדרשת לשינוי ב'אוטומט' הנשימה ומיישמים שינויים והתאמות באורח החיים. הלימוד מלווה בתמיכה וייעוץ. כשלומדים נשימה בריאה® בשיטת בוּטֵייקוֹ, מפסיקים לנשום עפ"י הדפוס של "מעשנים לשעבר", הנשימה נרגעת ומאפשרת לגוף לחזור לאיזון. בהדרגה, בנוסף לשיפור הנשימתי מתקבלים שיפורים נוספים: איכות השינה משתפרת, חילוף החומרים משתפר, רמת האנרגיה ביום יום משתפרת ומתרחשים עוד שלל שינויים פיזיולוגיים בריאים ונפלאים.

פתק - הצטרפו לסדנה

 

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=